Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

10 ian. 2013

UN MIC ZÂMBET

Azi am aflat că pot să-mi iau
 ADIDAS ORIGINAL PUMA CU ÎNSEMNE DE LA NIKE

Dacă nu mă credeţi puteţi verifica aici !
Şi acum să vă spun despre ce vorbim...
Tot despre Kirby, sper că nu aţi crezut altceva!

Compania noastră din Constanţa a primit o scrisoare de mulţumire.
Rar, dar se mai întâmplă!
Acum vă povestesc cu tastele mele cam ce scria în ea că originalul l-a măncat Vasile (apărătorul de nădejde al firmei, un câine).

Stimate domnule...(nu mai ţin minte dacă eram eu), vă mulţumesc că m-aţi invăţat să folosesc funcţia de hotă a lui Kirby.
Ştiţi că îmi place să arăt bine! Mi-am pus oala cu ceară de epilat pe aragaz la încălzit şi mi-a sunat telefonul.
Când m-am întors în bucătărie un fum gros şi negru era peste tot. Soţul trebuia să ajungă.
Aşa cum m-aţi învăţat l-am folosit pe Kirby ca hotă portabilă şi am reuşit ca în cinci minute să aerisesc complet.
Oala cu ceară am aruncat-o! Dacă nu se înnegrea tavanul nimeni nu ar fi ştiut nimic.
Chiar şi aşa soţul m-a felicitat pentru acţiunea promptă şi a doua zi a rezolvat tavanul tot cu Kirby.


Întâmplarea este reală, adevărată, de necontestat şi povestită aşa cum mi-o amintesc!
M-am urcat pe-o şa...



14 comentarii:

  1. ESTI NEMAIPOMENIT, L-AI BAGAT SI PE VASI PE BLOG, E OK! FUNCTIA HOTEI PRINTRE CELE 80 DE FUNCTII ALE LUI KIRBY.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peste 80 ca să fim exacţi :)
      Iar Vasile este cel mai longeviv, aşa că merită o amintire

      Ștergere
  2. Cred c Vasile e putin gelos pe Kirby...

    RăspundețiȘtergere
  3. Razi tu, Harap-Alb, dar pentru romani cuvantul adidas a devenit sinonim cu pantofi sport, asa ca asocierea este cumva de inteles. Si eu am facut acceasi greseala, cand am povestit pe blog despre ziua in care l-au prins controlorii pe Ionut fara bilet. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuia sa pui titlul "Kirby te face mai frumoasa" :)) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar te face!
      Un om fericit este un om frumos!
      In plus Kirby elimina 90% din efortul depus pentru curatarea casei, un bun motiv ca sa iti mentii fericirea. :)

      Ștergere
    2. De unde?
      Sper ca nu folosesti Un Kirby fara sa ma fi chemat pe mine ! :))

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !