Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

1 mai 2013

UN BUN VÂNZĂTOR

Haideţi, azi e 
1 Mai, ziua muncii, care se sărbătoreşte la mare, la munte sau aiurea...

Nu o sa va plictisesc cu chestii din astea, că oricum sunteţi plictisiţi şi prinşi în alte treburi...
Vă plictisesc cu altceva, un bun vânzător...
Pe la ora 10 eram în piaţa Griviţei în Constanţa !
Mare lucru nu făceam, ceva ceapă verde, salată, verdeţuri, etc...
Când îmi pică ochii pe ceva .


Da, o roşie, nu vă miraţi !
Dau de trei ori ocol tarabei, ştiam că în sinea mea o doream, oarecum nehotărât .

La al treilea tur prin piaţă, vânzatorul mă opreşte , şi îmi spune:
-Am o roşie bună pentru dumneavoastră !
-Care, întreb eu nedumerit.
-Asta ! Şi îmi arată exact ceea ce vedeţi în poză !

Surpriza acum îmi vine . O pune pe cântar, 1kg, 10 lei .
Nu m-am asteptat sa fie atât de grea. Am găsit cu greu 9,50 prin buzunare şi i-am spus celui de la tarabă ca trebuie să ajung la un bancomat ca să mai scot ceva.

A zâmbit larg, a mai pus o roşie mai mică şi mi-a spus:
-Nici o problemă, treceţi şi mâine pe aici !

Când am ajuns acasă i-am mai făcut o poză !


Era chiar roşia pe care o ochisem. 
Am reuşit să mănânc un sfert din ea !

După cum vedeţi, citiţi sau ştiu eu ce vă mai trece prin cap, azi nu am scris despre Kirby !

Distracţie plăcută !

Şi acum va rog să-mi spuneţi de ce am spus că e un bun vânzător ! 








6 comentarii:

  1. Care vanzator ar putea fi mai bun decat acel ce, dintr-o privire, iti citeste gandurile si te convinge sa cumperi inainte de a-ti veni dorinta de a cumpara..? Asta e dar de la Dumnezeu ;). Paste Fericit!

    PS: cum a fost rosia? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, rosia, a fost destul de buna chiar daca era bulgareasca ! :)
      Azi am mai mancat un sfert, la o salata !
      Paşte Fericit şi ţie !

      Ștergere
  2. Telpatic nenea vanzatorul. Dintr-o ochire a vazut ca ti-o doresti. Probabil erai la fel de rosu ca tomata ravnita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Telepatic, telepatic ! :)
      De fapt eram cam galben la fata, ma uitam la preturi care in majoritatea cazurilor sunt pe o eticheta galbena ! :))

      Ștergere
    2. Aveai nevoie de ochelari să le citești, sau erau destul de mari pentru ochii și portofelele normale (goale)?

      Ștergere
    3. Eu oricum port ochelari de prin clasa 5-a, asa ca imi este greu sa raspund !
      Oricum erau cartoane din alea galbene si lucioase ! :)
      Batea si soarele in ele dupa cum se vede in imaginea cu rosia !
      La mine nu e niciodata portofelul gol !
      Am CI, permis de conducere si o groaza de carduri expirate care s-au intepenit acolo ! :)

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !