Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

5 sept. 2016

BURSA DE PIESE AUTO

Aşa-i că n-aţi auzit de ea?

Sincer? Nici eu, până de curând. Dar dacă tot am aflat, mi-am spus că este bine să ştie cât mai multă lume, în special colegii şi clienţii acestora (deloc puţini şi în proporţie covârşitoare utilizatori de autoturisme de serviciu sau proprii, deci direct interesaţi). Dar haideţi să vedem despre ce este vorba!


De Bursa de Valori, Bursa de Mărfuri, Bursa locurilor de muncă sau bursa de merit sunt sigur că aţi auzit cu toţii. Vai de mine, cred că v-am ameţit cu totul. Vă rog nu vă speriaţi, nu trebuie să ştiţi nimic despre indici bursieri, opţiuni, contracte futures, nu trebuie să vă căutaţi un loc de muncă sau să deveniţi premianţi. Trebuie doar să ştiţi ce tip de maşină conduceţi (cred că scrie şi în talon dacă nu mă-nşel) şi în caz că v-a lăsat, ce  piese auto vă sunt necesare, lucru cu care vă poate lămuri orice mecanic auto în caz că nu vă pricepeţi chiar dumneavoastră. Este necesară (umple un gol pe piaţa din România), este simplu de accesat şi este uşor de utilizat (de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet) şi este la doar un click distanţă la Dezmembraripenet - bursa de piese auto. V-am stârnit interesul?

Cum o imagine face cât o mie de cuvinte, m-am gândit că următorul infografic vă va ajuta să vă lămuriţi mai bine ce face şi cu ce se ocupă o bursă de piese auto.


Despre cum a rezolvat şeful meu cu VW-ul lui ce zăcea de luni bune pe tuşă am mai scris aici!
Acum este rândul meu să apelez la ei ca să caut piese Opel Corsa, asta fiind maşina de serviciu din dotare, maşină muncită de care m-am ataşat, mai ales că am văzut cât de repede şi de uşor a mers data trecută.

Avantaje: rapiditate, comoditate, siguranţă (garanţie la piese+rating vânzător), cel mai bun preţ din piaţă şi încă nu am spus tot, doar ce mi-a venit în minte rapid de când am căutat data trecută.
Dezavantaje: eu unul n-am găsit, dacă ştiţi voi ceva nu ezitaţi să-mi transmiteţi prin comentarii.

Relaţia cu această bursă a pieselor auto este biunivocă, se adresează atât celor care au nevoie de piese pentru maşinile lor dar şi celor care au parcuri de dezmembrări auto sau au o maşină-n curte care se cere vândută pentru piese.

Sperând că v-am fost de folos vă recomand să aruncaţi o privire pe site-ul lor şi de ce nu, să folosiţi serviciile celor de la:


#dezmembraripenet #bursapieselorauto

14 comentarii:

  1. Aud prima data de asemenea chestie pe net, mi se pare foarte util pentru cei care nu gasesc o piesa la masina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu auzisem de ei, dar e bine de stiut:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietenii nostri de la Dezmembraripe net .... cine nu-i cunoaste

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam pana acum ca exista o astfel de bursa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci e bine că aţi aflat şi articolul şi-a atins scopul. Sper să vă fie de folos.

      Ștergere
  5. Eu am auzit de aceasta bursa, surprinzator nu ? Mai ales ca sunt fata, acum de.. surprizele sunt frumoase ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am luat o masina la mana doua ce trebuia sa ii schimbam o piesa. Am gasit la dezmembraripenet.ro la cel mai mic pret!

    RăspundețiȘtergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !