Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

5 oct. 2016

SERVICII POSTVÂNZARE ŞI POST GARANŢIE #KIRBY

Poate că nu mă credeţi, dar eforturile de a asigura satisfacţia celor care folosesc un Kirby în casă nu se limitează doar la momentul vânzării. Este un efort continuu, menit să asigure funcţionarea aparatului la parametrii nominali pentru o perioadă foarte lungă de timp dar şi folosirea lui utilizând toate funcţiile cu care a fost înzestrat.





Astfel, în afara faptului că asigurăm consumabilele necesare (curele de antrenare, saci, şampon), contra cost desigur, ar trebui să mai ştiţi:
- Puteţi solicita oricând o constatare pentru aparatul dumneavoastră. Aceasta este necesară atât periodic (o faceţi şi la maşină) dar şi atunci când nu aţi folosit aparatul o lungă perioadă de timp, l-aţi avut împrumutat sau pur şi simplu când observaţi o disfuncţionalitate. Este gratuită iar în cazul în care se găsesc defecţiuni vi se va cere acordul pentru remedierea lor şi înlocuirea pieselor defecte (contra cost).
- Instructajul este necesar la schimbarea personalului (cazul firmelor), schimbarea menajerei sau pur şi simplu atunci când nu aţi folosit de mult timp o anumită funcţie (de exemplu spălatul covorului). Este gratuit pe bază de programare.

Pentru orice nelămuriri vă pot răspunde în secţiunea de comentarii a acestei postări (după moderare) sau folosind datele de la secţiunea contact din blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !