Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

6 iul. 2012

SE SCUMPEŞTE PRAFUL

Nu clipiţi din ochi ca să puteţi spune că n-aţi citit ! E o chestie foarte serioasă aşa că luaţi aminte !


Sare moneda asta europeană mai ceva decât un acarian când dau cu Kirby pe saltea !
Doboară record după record şi nu dă deloc semne ca s-ar opri. Ţopăiala asta duce fix la scumpirea prafului, chestie foarte serioasă aşa cum am mai spus.
De data asta, nu Kirby este în spatele creşterii preţului la praf
Aş vrea eu !

Adevărul este, că deşi sunt folosite peste 3000 de aparate în Constanţa, s-a reuşit refacerea plajelor doar într-o mică măsură. În plus estimările mele privind apropiata criză de praf au fost date complet peste cap.
Acum să vă spun şi de ce. Conform observaţiilor personale în România se aruncă prea mult praf. Dar nu aşa oricum,  direct în ochi. Se pare ca ochii românilor au ceva special. Pot reţine atâta praf astfel încât să genereze o criză.
Ultima săptămână mi-a readus în memorie un basm. Da, nu vă miraţi un basm din care nu mai reţin decât frânturi.Am încercat să dau de el pe net dar ochii nu mă ajută din cauza prafului.
Ceva cu un voinic/haiduc/pirat şi cu Gerul cu Arsiţa şi mai ales cu Vântu.
De câte ori dădea piept cu Gerul spunea: Numai Vântu să nu bată !
De câte ori dădea piept cu Arşiţa spunea: Numai Vântu să bată !
Acum dacă mă gândesc la ultimele luni pot constata că Ger a tot fost prin piaţa Universităţii dar Vântu a bătut neobişnuit de puternic.
Acum este Arsiţă şi până şi Vântu stă la răcoare darămite să mai şi bată, ceva de genul " Toate pânzele sus" când au rămas fără apă.
Colac peste pupăză îmi vine în minte un film mai recent cu Vânatoru, tip uns cu toate alifiile, adică doboară cu puşca şi ţânţarul tigru în zbor.
Plin de remuşcari pentru că a ratat şi el ţinta o singură dată, promite o continuare că rămâne şi el la răcoare ca să îşi trateze tremurul mâinii.
Acum pun şi eu ceva picături în ochi, sa văd bine măcar câteva minute...

Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.
Recunoaşteţi personajele şi întamplările ? Dacă răspunsul este da, vă rog să le nominalizati prin comentarii !



12 comentarii:

  1. Nu cumva era țigan, voinicul ăla ?! :)) Cică asta e vorba țiganului, ”Fie, Doamne, cum o fi, numa'vântu să nu bată !”
    P.S. Te invit la leapșa ABC literar, mi-am amintit că îți place să citești !

    RăspundețiȘtergere
  2. :) asta seamănă cu explicația unui sicilian care spunea că la ei nu există nici un fel de mafie și când l-am întrebat de ce mai mor unii împușcați mi-a răspuns: "se mai întâmplă câteodată și fenomene naturale":)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sicilia este o mică grădiniţă.
      Noi am ajuns la liceu.
      Iar Vântu un fenomen cât se poate de natural.

      Ștergere
  3. E vorba despre polticieni, de criza financiara... de ovidiu vantu de sta la racoare, de basescu ( si partidu lui) de ponta ( si partidu lui, mai nou USL )...corect?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi tu acu' mă deconspiri. :)
      Nu ai văzut ce a păţit piratul ?

      Ștergere
    2. sa-i ia naibii pe toti! deci am avut dreptate :X ! ..

      Ștergere
    3. Încet, încet să nu ne-audă
      Alţi oameni şi nici umbra lor ! :)

      Ștergere
  4. De praful din ochi poate scapi, dar de praful pe care-l tragi pe nas e mai greu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrian, e adevarat.
      Praful de casă se depune în plămâni şi de acolo nu-l mai scoate nimeni!
      Doar alergiile.
      Din câte ştiu nici Vântu nu-ti poate băga praf pe nas. :D

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !