Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

8 nov. 2012

LA VÂNAT DE ACARIENI

Noi aventuri în Serbia !

Un popor cu totul deosebit.
Mi-a facut o deosebită plăcere să cunosc o mică parte din această ţara!


Pe malul sârbesc al Dunării!

Cam pe aici cautăm acarieni

Am decoperit un cuib :)

Am lăsat cetatea curată.
Eu, ca de obicei sunt pe nicăieri!

13 comentarii:

  1. Și, unde-au plecat icarienii? La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acarienii, repet acarienii cred că s-au refugiat cu toţii în salteaua ta! :D
      Mulţumesc de urarare.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Au rămas doar lichenii şi vreo două vipere :))

      Ștergere
    2. Acarienii nu sunt icarieni, adică un fel de marțieni? Eu credeam că sunt niște extratereștri.

      Ștergere
    3. Mircea, acarienii sunt fiinţe microscopice înrudite cu păianjenii.
      Salteaua acţionează ca un incubator. Adica le dai hrană din belşug prin pielea moartă, căldură şi umiditate şi astfel se inmulţesc continuu.
      Provoacă tulburări ale somnului, boli ale aparatului respirator, dermatite de contact, alergii cu cea mai gravă formă astm bronşic.
      Sunt consideraţi ca fiind a patra cauză de îmbolnăvire în lume.
      Cei mai afectaţi sunt copiii la vârsta de 4-6 ani.

      Ștergere
  3. Dragut din partea voastra sa curatati locurile altora. Dar noua ce ne-ai adus de acolo? :-P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În primul rând poze! :)
      Am încercat să aduc şi ţigări dar vameşii români au spus că nu am voie decât cu două pachete.
      Am adus şi pleşcoviţa, un fel de măncare pe care se pare că sârbii îl mănâncă cu orice ocazie.
      Şi evident bautura lor naţională care se cheamă Vilijamovka !
      În plus multe amintiri.

      Ștergere
  4. Salut
    Este si blogul tau in lista asta http://mircea-tuglea.blogspot.ro/. Acum isi asteapta voturile.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Cristi - se cheamă Blog cu păpădii - și nu Mircea Țuglea - Blog personal (este mai degrabă un blog internațional!). N-are ce voturi să aștepte, că nu m-ai băgat în lista aia de cele mai bune bloguri pe 2012. Pe de altă parte, unele dintre blogurile de-acolo nu mai sunt neapărat din Constanța (cel al lui Mugur Grosu, de exemplu) - și nici al meu, dacă e să o luăm așa, fiindcă de câteva luni locuiesc în Florența.
    @ Radu - mulțumesc pentru lecție. Acum știu în sfârșit ce sunt batracienii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ Cristi am tot căutat pe blogul ăla internaţional şi nu m-am prea găsit. E posibil să nu ştiu eu să sap, dar învăţ repede!
      @Mircea, vorbeam totuşi de acarieni şi nu de broaşte!!!

      Ștergere
  6. Mă miram eu să fie broaște... Deci nu sunt batracieni, ci argentinieni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acarieni au şi argentinienii :)
      Şi culmea, sunt şi în Florenţa.

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !