Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

2 iun. 2014

VREAU SĂ VÂND

Apartamentul de la ultimul etaj

Care este foarte călduros vara şi foarte friguros iarna...
Da, căci două anotimpuri ne-au cam rămas!
Deh, mama natură ne cam pedepseşte!

Cei care stau la etaje inferioare nu vor să audă de un certificat energetic pe care l-aş putea obţine foarte uşor dacă aş avea aprobarea asociaţiei de locatari de a face izolarea termică a plafonului. Măcar pe porţiunea sub care se află mica mea locuinţă.
Pentru asta trebuie să apelez la o firmă. Am căutat pe net şi am găsit una care oferă certificate energetice pentru apartamente şi case la preţuri bune, cu promptitudine şi experienţă (de peste 400 de apartamente în Bucureşti şi alte oraşe şi peste 50 de case). Pentru a vă convinge nu trebuie decât să daţi un telefon (care se află la pagina de contact). În link-ul pe care îl găsiţi mai sus!
Apropo, izolaţia de pe plafon s-a stricat tocmai din cauză că "specialiştii" care au făcut izolaţia exterioară a blocului au muncit cam prea cu zel, vorbind aşa.
A durat şi cam două luni. În care plafonul a fost un fel de încercare! De anduranţă!
Pentru urechile mele, nervii mei şi infiltraţiile care au apărut chiar de la prima ploaie! Din aia blândă!
Am urcat pe plafon şi m-am îngrozit! O mulţime de mici fisuri în izolaţie. Care permit apei pluviale să se înfiltreze. Şi să-mi facă mii şi mii de probleme mici. Dar care însumate duc la o problemă mare!

De aceea doresc o firmă care să poată face lucruri în mod profesional!
Tot timpul! Şi care să aibă şi toate certificările posibile. Sau măcar pe cele neapărat necesare.
Mai ales că sunt deschişi comunicării:
" Daca sunteti interesat de pretul certificatului energetic, cel mai bine este sa telefonati, deoarece acesta variaza in functie de numarul de camere si suprafata. Din punctul meu de vedere cel mai bine este ca persoanele implicate sa discute direct, pentru a putea avea o privire de ansamblu asupra serviciilor."
Ceea ce mi se pare un lucru foarte bun. Comunicarea este importantă!
Şi fac tot felul de chestii. Ca de exemplu:
"a) rezistenta si stabilitate;
b) siguranta in exploatare;
c) siguranta la foc;
d) igiena, sanatatea oamenilor ori refacerea si protectia mediului;
e) izolatie termica, hidrofuga si economie de energie;
f) protectie impotriva zgomotului."

În plus Legea 10/1995 privind calitatea în construcţii spune că orice proiect ce ţine de construcţii (arhitectură, rezistenţă, instalaţii) trebuie verificat de către un verificator (asta nu-mi aparţine) atestat, angajat de beneficiar, pentru a se putea garanta calitatea lucrărilor.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !