Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

24 iul. 2014

CREARE MAGAZIN ONLINE

Orice afacere care se respectă

În acest moment are nevoie de aşa ceva...
Nu este un moft vă asigur.
Este adevărat, mi-am creat câteva bloguri, două site-uri de unul singur. Cu rezultate bunicele. Dar nu foarte bune. Mai am multe de învăţat în privinţa a ceea ce înseamnă SEO. Mai ales că Google schimbă algoritmii cu o viteză ameţitoare, pentru mine.
Dar "creare magazin online" este o provocare care mă depăşeşte. Da, da nu vă miraţi. Chiar şi pe mine.
Costurile nu sunt mari dar beneficiile sunt rapide şi de lungă durată.

Avantaje
Bineînţeles că sunt ceva mai multe avantaje. Eu am săpat ceva pe internet căutând oferte mai bune şi firme serioase. Şi am ajuns la o concluzie.
Nu mă credeţi pe cuvânt. Am pus un link la dispoziţie unde vă puteţi face o idee, puteţi să-i contactaţi, puteţi să le vedeţi portofoliul.
Spor şi vânzări bune!



3 comentarii:

  1. Niciodata nu m-am intrebat cum si unde poti face un magazin online, dar acum mi s-a trezit curiozitatea. Am impresia ca e ceva mai greu decat la un blog... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu as recomanda sa fie inceput un magazin online cu wordpress si temele gratuite disponibile pe google.

    RăspundețiȘtergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !